
SANFOG SYSTEMS
Priemyselné zvlhčovacie systémy s automatickou reguláciou vlhkosti
- Optimálna vlhkosť počas aplikácie náteru
- Pri správnom zvlhčovaní sa môžu ušetriť náklady na farbu
- Efektívne potláčanie mikroprachu pomocou jemnej rozprašovanej vody
- Menej popraskaného laku
- Menej nerovností na povrchu
- SANFOG patent svetovej kvality
SANFOG SYSTEMS
Technológia

Bleskové odparovanie
Chladenie funguje na základe teórie vyparovania, kde studená voda nasáva teplo z okolia a použije túto energiu pre vlastné odparovanie. Vďaka špeciálnym tryskám zariadenie vytvára okolo seba „hmlu“, tak, aby vodné kvapky nasali čo najviac tepla z okolia pred úplným vyparením, táto metóda je známa ako „bleskové odparovanie“ vody. Vodná para dokáže znížiť vonkajšiu teplotu o 10-15°C a nezanecháva pocit mokrosti.

Vysokotlakový systém
Majú prevádzkový tlak do 130 barov. Náš vysokotlakový systém sa skladá z filtra, vysokotlakového čerpadla, distribučného vedenia a/alebo špeciálnych zariadení ako rozprašovacia jednotka Sanmist, Kazetová jednotka, FOGCube, Ventilátor s nerezovým kruhom pre rozprašovacie trysky.

Filtrácia vody
Rôznymi filtrami na hrubú nečistotu, zmäkčovacím zariadením alebo komplexnou membránovou reverznou osmózou vieme dodávať do systému vodu, ktorá zabezpečí minimálnu starostlivosť o rozprašovacie trysky, ktoré majú otvor menší ako priemer ľudského vlasu.

Ekologická technológia
Všetky SANFOG systémy sa považujú za ZELENÚ TECHNOLÓGIU, lebo nepoužívajú žiadne chladivo, teda ani nemôže dôjsť k únikom chladiacich plynov, ktoré poškodzujú ozónovú vrstvu. Systém s výkonom 100l/hod odovzdá chladiaci výkon 64kW s použitím iba 0,6kW.
PRIEMYSELNÉ ZVLHČOVANIE SANFOG SYSTEMS
Využitie v lakovníckom priemysle
Optimálna vlhkosť počas aplikácie náteru na produkt je 72 % RH. Tým sa zabráni atramentu na vodnej báze, aby sa vyparoval, čim sa zabezpečia vhodné podmienky na výrobu. Pri správnom zvlhčovaní dokážete ušetriť aj náklady na farbu, pretože sa farba neodparuje prirodzeným spôsobom. Veľký výrobcovia automobilov tak môžu zvýšiť počet automobilov, ktoré budú spracované priamo z lakovne bez následného brúsenia približne o 8 %, – iba vďaka lepšej regulácii vlhkosti.
Vzhľadom k tomu, že do lakovne je privádzaný vzduch z centrálnej klimatizácie, sa v tomto prípade používajú integrované zvlhčovače vzduchotechnických jednotiek. Priame zvlhčovanie je takisto možné a pre tieto zariadenia platí, že prevádzkové náklady sú oveľa nižšie ako pri iných druhoch zvlhčovačov. Samozrejmosťou je aj zabezpečenie hygienického zvlhčovania.
Optimálna vlhkosť, ktorá zabraňuje tvorbe statickej elektriny je v brúsiacich kabínach 55 % RH. V tejto oblasti sa vlhkosť vzduchu vyrovná elektrickým nábojom prachu vo vzduchu s povrchom karosérie. To má za následok, že sa prach odpudzuje z karosérie, miesto toho aby na ňu prisadol.
To znižuje čas potrebný na brúsenie a zlepšuje kvalitu konečného produktu. Ak je zvlhčovač nainštalovaný priamo do kabín, dosiahne sa aj adiabatické chladenie na úrovni až 4-8 ° C pomocou rozprašovacích trysiek. To je veľmi užitočný vedľajší účinok, pretože v lakovacích kabínach zvyknú byť teploty až do 40 ° C – spôsobené horúcimi žiarovkami a plochami, ktoré boli práve v sušiarni.
PRIEMYSELNÉ ZVLHČOVANIE SANFOG SYSTEMS
Využitie v lakovníckom priemysle
Optimálna vlhkosť počas aplikácie náteru na produkt je 72 % RH. Tým sa zabráni atramentu na vodnej báze, aby sa vyparoval, čim sa zabezpečia vhodné podmienky na výrobu. Pri správnom zvlhčovaní dokážete ušetriť aj náklady na farbu, pretože sa farba neodparuje prirodzeným spôsobom. Veľký výrobcovia automobilov tak môžu zvýšiť počet automobilov, ktoré budú spracované priamo z lakovne bez následného brúsenia približne o 8 %, – iba vďaka lepšej regulácii vlhkosti.
Vzhľadom k tomu, že do lakovne je privádzaný vzduch z centrálnej klimatizácie, sa v tomto prípade používajú integrované zvlhčovače vzduchotechnických jednotiek. Priame zvlhčovanie je takisto možné a pre tieto zariadenia platí, že prevádzkové náklady sú oveľa nižšie ako pri iných druhoch zvlhčovačov. Samozrejmosťou je aj zabezpečenie hygienického zvlhčovania.
Optimálna vlhkosť, ktorá zabraňuje tvorbe statickej elektriny je v brúsiacich kabínach 55 % RH. V tejto oblasti sa vlhkosť vzduchu vyrovná elektrickým nábojom prachu vo vzduchu s povrchom karosérie. To má za následok, že sa prach odpudzuje z karosérie, miesto toho aby na ňu prisadol.
To znižuje čas potrebný na brúsenie a zlepšuje kvalitu konečného produktu. Ak je zvlhčovač nainštalovaný priamo do kabín, dosiahne sa aj adiabatické chladenie na úrovni až 4-8 ° C pomocou rozprašovacích trysiek. To je veľmi užitočný vedľajší účinok, pretože v lakovacích kabínach zvyknú byť teploty až do 40 ° C – spôsobené horúcimi žiarovkami a plochami, ktoré boli práve v sušiarni.